• Toimitusaika 1-2 päivää
  • yli 99€ tilauksiin ilmainen toimitus

Toimitus- ja palautusehdot

Postitamme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, 1-2 arkipäivän sisällä! Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeitse, isommat toimitamme SmartPostin kautta. Postituskulut ovat tilauksen koosta riippumatta 4.95€, tilauksen arvon ollessa yli 99€ toimitamme tilauksesi ilman postikuluja!

Pidätämme oikeuden toimittaa pienemmät lähetykset kirjeenä asiakkaan kotiosoitteeseen. Jos haluat lähetyksesi toimitettavan pakettiautomaattiin lähetyksen koosta riippumatta, mainitsethan asiasta ”Tilauksen kommentit” osiossa.

Tarkistathan tilauksesi kun se saapuu sinulle, niin tilauksen sisällön oikeanmukaisuus kuin tuotteiden kunto. Mikäli tilauksessa on jotakin huomautettavaa, tulee siitä ilmoittaa viipymättä Freezerin asiakaspalveluun info@freezer.fi

HUOM! Jos sinulla on reklamoitavaa jostakin tuotteesta, ethän lähetä tuotetta meille takaisin ennenkuin olemme antaneet sinulle ohjeet reklamointiin.

Asiakaspalautus on maksullinen (4.95e).

Asiakaspalautus tulee tehdä 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta, yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä.
Jos olet tilannut meiltä useamman paketin, palauta kaikki samassa lähetyksessä.

Mikäli asiakas tekee samaan tilaukseen useita peräkkäisiä palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien kulut (4.95€) asiakkaalta jälkikäteen.

Tuotteen kokoa vaihdettaessa asiakas maksaa palautuskulut 4.95€, mutta lähetämme sinulle uuden koon ilman postikuluja. Pyrimme kirjoittamaan kuvauksiin mahdollisimman tarkasti vastaako tuote kokoaan, tarvittaessa laitamme sinulle myös mittoja. Ethän epäröi olla yhteydessä asiakaspalveluumme jos sinua mietityttää tuotteen koko -autamme mielellämme!

Pakkaa tuotteet takaisin alkuperäiseen pussiin/laatikkoon, täytä lähetyksen mukana tullut vaihto/palautuslomake ja sulje pakkaus huolellisesti.

Tuotteiden vaihdot käsittelemme mahdollisimman pian kun olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta palautuksesta ilmoituksen sähköpostiisi.

Postin asiakaspalautus:

Postin automaatista tai noutopisteestä noudettu tilaus.
Vie palautus Postin toimipisteeseen ja ilmoita asiakaspalautustunnus virkailijalle: 658749 TAI käytä mukana tullutta rahtikirjaa ja teippaa se lähetyksen päälle.
Muista pyytää kuitti! (Jos lähetys katoaa eikä asiakkaalla ole kuittia, emme voi korvata kadonneita tuotteita).

Säilytä kuittia niin kauan kunnes saat meiltä ilmoituksen sähköpostiisi palautuksesi vastaanottamisesta.

POSTIN PAKETTIAUTOMAATTI ASIAKASPALAUTUS:

Tämä koskee vain Postin automaatista noudettuja tilauksia!
Palautus tehdään samalla lokerokoodilla, kuin olet noutanut lähetyksen.
Lokerokoodi on voimassa 14 päivän ajan. Ota kuitti.
Voit myös palauttaa pakettiautomaatista noudetun lähetyksen Postin toimipisteeseen.

MATKAHUOLTO ASIAKASPALAUTUS

Teippaa paketin päälle lähetyksen mukana tullut palautusrahtikirja ja palauta joko Matkahuollon pakettiautomaattiin tai Matkahuollon asiamiestoimipisteeseen.

Muilla tavoin palautettuja lähetyksiä emme hyväksy asiakaspalautuksina (postiennakko yms.)

Mikäli palautus viivästyy olennaisesti 14 vuorokauden palautusajasta, ei verkkokaupalla ole velvollisuutta hyväksyä asiakaspalautusta.

Tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa sekä laput oltava paikallaan; irtileikattu lappu on ostopäätös!

Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille ja sovi vaihdosta tai palautuksesta.

HUOM! Korut ja alusvaatteet ovat hygieniatuotteita joilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta!